Service/Garantie QWIC fietsen
Beste Qwic dealers en rijders,
Het faillisement van QWIC geeft de onnodige onrust en zeker ook veel vragen.Waarbij; "Wat als er iets is met de brose componenten op de fiets?"
E-Mobility Service is de service partner van Brose, waarbij wij garantie en service afhandelingen doen voor ieder Brose e-bike onderdeel. Hier maakt het merk QWIC uiteraard ook onderdeel van.
Garantie claim:
Om het beste van dienst te kunnen zijn zou een diagnostiek via de Brose service tool ons het beste helpen. Deze is verkrijgbaar in onze webshop.
Echter snappen wij ook dat in sommige gevallen, snelheid van belang is en kunt u deze indienen via ons claim formulier, die zichtbaar is na inloggen.
Hier vindt u tevens onze directe contactgegevens mocht u vragen hebben.
Wel graag de volgende gegevens gereed zetten:
- Kopie verkoopfactuur
- Video met audio en of beeldmateriaal van de klacht
- Indien de motor al uit de fiets is gehaald, erop letten dat de garantie zegel(s) niet zijn verbroken en of gescheurd zijn.
- Als dit wel het geval is, graag vooraf vermelden!
Service/spare parts:
Deze zijn beschikbaar in onze webshop en de prijzen zullen zichtbaar zijn na inloggen.
Heeft u nog geen account? Dat is geen probleem, deze heeft u zo gemaakt via ons registratie formulier!